שולחנות אש לבית

עששיות מעוצבות

מדורת גן

פתרונות חימום חוץ מעוצבים

פתרונות חימום דקורטיביים

דמיינו לרגע שאתם עוצמים את העיניים כל ערב, נושמים עמוק אחרי יום העבודה, הריצות הסידורים, דמיינו את הרגע הזה שאתם מרשים לעצמכם לעצור כדי לחשוב מה אתם מרגישים עם כוס יין או תה והאנשים שאתם הכי אוהבים לידכם. מגיע לכם שהרגע הזה יהיה לא פחות ממושלם לכן הבאנו לכם עד לכאן את הרהיט שהפך את העולם ויהפוך לכם את החצר, הגינה או המרפסת לגן העדן הקטן והפרטי שלכם.

כבר 5 שנים שאנחנו בפואגו דואגים להביא לארץ את המוצרים הטובים והאיכותיים בשוק ולתת לכם שירות עם חיוך עם תשומת לב לפרטים הקטנים שהופכים את החוויה שלכם לטובה ונעימה ועכשיו- בשורה טובה לכל מעצבי ומעצבות הפנים או בכלל לכל אלו שמחפשים את המילה האחרונה בעולם העיצוב היוקרתי- אנחנו גאים לייבא לראשונה בישראל את מותג העל ההולנדי של ריהוט הגן האיכותי Cosi עם עיצובים בסטנדרט אירופאי, חומרי גלם איכותיים שנבחרו בקפידה, אלומיניום איכותי בשילוב עץ טיק יפיפייה ומבנה חדשני שמאפשר חיבור אסתטי יותר לצינור הגז שמחובר לשולחן.
מבחר מוצרים וביניהם גם העששיות הניידות ששיגעו את העולם ואפילו זכו בפרס העיצוב של Design award 2019.

הגיע הזמן שתפסיקו לדמיין ותהפכו את החלום הזה למציאות!

הוא במרחק נגיעה כי המוצרים האיכותיים האלו יכולים להיות בדרך אליכם כבר מעכשיו. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להחליט איזו אווירה תרצו להכניס למרפסת, לגינה, לחצר מתחת לפרגולה או תחת כיפת השמיים ולבחור את השולחן אש או את מדורת הגן שלכם.
בחורף תתחממו מגוף חימום עוצמתי ותהנו מרהיט פונקציונלי ויפייפה בסטנדרט גבוה כל השנה.

לצד שולחנות דמוי הבטון תוכלו ליהנות גם משולחנות מעוצבים העשויים מאלומיניום למראה נקי וקליל יותר. הקו העיצובי מנחה את המוצרים שלנו ובחלק מהשולחנות משולבים בזכוכית קרמית שנותנת מראה של שיש יוקרתי. בנוסף, במותג הפרימיום שלנו Cosi תוכלו לייצר התאמה ולבחור בחלק מהמוצרים בקטלוג את הצבעים והגודל של השולחן שלכם להתאמה אישית מלאה.

שולחנות האש שלנו עשויים ומתוכננים בצורה פרקטית ולמרות שיש להם מראה רומנטי-מודרני של משטח בטון מאסיבי הם קלים להזזה בזכות ייצור חכם של הבטון האדריכלי שמשלב בתוכו סיבי זכוכית.

כבר 5 שנים שאנחנו ב-Fuego מציעים פתרונות חימום מעוצבים לכל אותם אנשים שמעוניינים להפוך את הגינה או את המרפסת למקום פראי ועוצמתי אבל גם חמים ומזמין.

חומרי הגלם הטובים ביותר ברמת גימור גבוהה ללא פשרות!  100% אלומיניום איכותי ותכנון נכון של השולחן מאפשר חוויה שנשמרת לאורך זמן בזכות השלדה הפנימית ששומרת על צורתו של השולחן לעוד שנים קדימה. הזכוכית הקרמית מייצרת אטימות, ובעיקר עמידה בנזקי מזג אוויר וקורוזיה מאפשרת סינון של UV.

כל השולחנות באישור מכון התקנים* השולחנות מעוצבים ומתוכננים כדי לשמור עליכם- הלהבה שומרת על מרחק מהשולחן ומונעת התחממות יתר כך שתוכלו להנות מחוויה פראית ולהקפיד על בטיחות. חומרי הגלם עמידים בחום גבוה ולא מתחממים בעת השימוש כדי להמנע ממצב של כוויות.

אנחנו תמיד שמחים לתת ייעוץ והכוונה מהלב, לדאוג לאספקה מהירה ולשמור על הבטיחות שלכם וכמובן על כל שולחנות האש יש אחריות של שנה על מערכת גז, מערכת הצתה, שבר פנימי.

משווק יחידי למותג העל ההולנדי Cosi עם עיצובים מרהיבים בסטנדרט אירופאי

Fuego מציעים פתרון מצוין לכל אותם אנשים שמעוניינים להפוך את הגינה שלהם למקום פראי ועוצמתי או את המרפסת שלהם למקום חמים ומזמין.
אם אתם מחפשים את הדרך לשנות אווירה וליהנות מחוויית ישיבה מעולם אחר, הגעתם למקום הנכון.
אנחנו ב-Fuego מספקים לאלפי לקוחות ברחבי הארץ את שולחנות האש ומדורות הגן ומתרגשים גם לשמוע מהלקוחות שלנו אחר כך ולהמשיך לספק להם עוד ועוד מוצרים חדשים עם קו עיצובי מודרני וחדשני.

0 +
שנות ניסיון
0 +
פתרונות חימום
0
ימי אספקה

פתרונות ומאמרים חמים אש במיוחד בשבילך

רוצים להיות ראשונים לדעת מה חדש?

הזינו את כתובת האימייל שלכם וקבל עדכונים על מבצעים והנחות לפני כולם!

דילוג לתוכן