פתרון חימום לגינה

פתרון חימום לגינה

שיתוף המאמר:

אנחנו כאן בשבילכם.

מדורת גן | מדורות גן

מדורת גן הלהיט החדש של החורף מחדש בישראל, הלהיט שכבש את שוק תנורי החימום לחצר, עכשיו אצלכם בבית. מחפשים פתרון חימום לגינה שגם ישמש כתנור עוצמתי לשימוש חוץ, גם שולחן דקורטיבי לחצר וגם תאורה מהפנטת של גחלים לוחשות המפיצות אור רך ומרגיע והכי חשוב, חום מלטף ומפנק? בימי החורף הקרים, אין כמו לשבת סביב המדורה עם המשפחה והחברים וליהנות מערב נעים וחמים. עכשיו אפשר לעשות את זה בבטחה, אצלכם בחצר או במרפסת. עם מדורות הגן האיכותיות לחימום חוץ, ניתן להבעיר אש בצורה הבטיחותית ביותר ללא חשש. עם חיבור פשוט לבלון הגז הביתי והצתה אלקטרונית מהירה להבערת המדורה בקלות, ללא צורך בשימוש בחומרי בעירה רעילים ומסוכנים. מדורות הגן של חברת FUEGO תוכננו ונבנו מהחומרים האיכותיים ביותר הקיימים בשוק. גוף המדורה בנוי מבטון משולב בסיבי פיבר גלאס, בגימור חלק ונקי ההופך ברגע עם כיסוי הזכוכית, לשולחן מרשים ודקורטיבי לאירוח. מבערי המדורה ומתקן אבני הלבה בנויים פלדת אל-חלד איכותית העמידה לשנים רבות. בנוסף, המדורה מגיעה עם כיסוי להגנה על המוצר.

מדורת גן

תנורים רבים  לשימוש חוץ, מתקשים לחמם בצורה יעילה אזורים פתוחים. לרוב חום התנור אינו מתפזר כראוי וכשמתקרבים לתנור, חוטפים גל חום שורף שלא מאפשר באמת לעמוד ולהתחמם ליד המוצר. מדורות הגן מגיעות עם אבני לבה המפיצות חום נעים וממכר. לא תוכלו להפסיק לשבת סביב חום המדורה המלטף. מדורת הגן היא התנור היחידי בשוק המפיץ חום בצורה היקפית של 360 מעלות. המדורה תמשיך לבעור לאורך שעות רבות ללא מאמץ, הודות לחיבור הגז המספק באופן קבוע את חומר הבעירה למדורה.

קיימות מדורות בצורות, גדלים, והספקים שונים, להתאמה מושלמת לאזור החימום. מדורות-שולחן אש בצורה עגולה, מרובעת או מלבנית עם האש מוצבת באמצע כדי שכל יושבי השולחן יוכלו ליהנות מסביבת האש בצורה יעילה ולהתפנק מחום המדורה.

כל מדורות הגן מגיעות באישור התקנים המחמירים בשוק תנורי החימום לבית ולחצר. ידידותיות להפעלה ולשימוש ומגיעות עם אחריות. זה הזמן להתקדם ללא חשש לתנור חימום לחצר שהאורחים לא יפסיקו לדבר עליו וליהנות מימים ולילות רומנטיים סביב אש המדורה עם האנשים האהובים עליכם.

חברת FUEGO מביאה לכם את המוצרים האיכותיים והבטיחותיים ביותר לחימום חוץ.

שיתוף המאמר:

דילוג לתוכן